13 Ekim 2014 Pazartesi

ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ'Nİ SOYAN SOYANA



ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ'Nİ SOYAN SOYANA

Üniversiteyi şimdi de Rektör Hasan Gönen soyduruyor...
Rektör Hasan Gönen'in bu soygunlardan ne alıyor?
Milyonlarca dolar rüşvet...
Sayıştay'a Danıştay'a ve Yargıtay'a duyurulur...
Tabi bu kurumlarda namuslu ve şerefli bir adam kaldıysa gereğini yapacaktır.

Kenan Akkuş (esrehber)
http://esweb.de.ki/


19 Aralık 2013 Perşembe

Rektör Hasan Gönen'e akrabası Mesut Sarıbardak, onun kankası Fikret Kalaçay ile Hakan Kutlu hakkında suç duyurusudur



OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ REKTÖRÜ HASAN EFENDİYE UYARI:

Bir çok konuyu anlatmak istemiyorum…
Fakat orospu çocukları beni mecbur bırakıyor.
İşte onlardan biri daha: HAKAN KUTLU…
Hastane misafirhane servisinde şef…
Personelden haraç alıyor…
Hem de zorla…
Vermeyenleri tehdit ediyor…
Bu paralarla çiçek alıyor, hediye alıyor…
Ensesi kalın orospu çocuklarına hediye ediyor.
Akraban Mesut Sarıbardak ve onun kankası Fikret Kalaçay bu işleri biliyor ve ses çıkarmıyor…
Çünkü ikisi de pislik adamlardır…
O çiçekleri ve hediyeleri  alır, üçünün de anasının amına sokarım…
Haberleri olsun…
Dağ başında mı yaşıyoruz ulan…
Hakan Kutlu denen bu orospu çocuğundan şikayetçi personel o kadar çok ki…
Özellikle bayanlar…
Lafla, elle taciz ediyormuş…
Ses kayıtları var…

Sayın Rektör Efendi Hasan Gönen…
Ben bir kere uyarırım…
Gereği yapılırsa bu yazılar silinir…
Gereği yapılmazsa devamı gelir…

Saygılar…


Kenan Akkuş (esrehber)

17 Aralık 2013 Salı

OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ YOLSUZLUKLARINDA RÜŞVET YİYEN SAVCI SALİH GÜNDEŞ'Tİ



TAYYİP'İN GÖZBEBEĞİ SAVCI SALİH GÜNDEŞ'İN RÜŞVET İŞLERİ:

ÜNİVERSİTE HASTANESİNDE ORGAN MAFYASI OLUŞTURULMUŞ, ÇALDIKLARI ORGANLARLA 100 KÖŞE DÖNMÜŞLER, BAŞBAKAN TAYYİP'İN UMURUNDA DEĞİL...
HER KÖŞESİ PİSLİK YUVASI... SAĞLIK VERMEK YERİNE HASTALIK YAYIYOR....
SAĞLIK BAKANI'NIN UMURUNDA DEĞİL...
RÜŞVET İŞLERİ GIRLAGİDİYOR, SAVCILAR RÜŞVET YİYOR, ADALET BAKANI'NIN UMURUNDA DEĞİL...
İHALE DAHİ YAPILMADAN ONLARCA BİNA İNŞA ETTİRİYORLAR, FATURALAR KABARTILARAK BİZZAT REKTÖRLER TARAFINDAN ÜNİVERSİTE SOYULUYOR...
BEN BUNLARI KAMUOYUNA SUNUNCA...
DEVLETİN BİR YETKİLİSİ ÇIKIP DA "İSPAT ET" DİYEMİYOR...
ŞAHSIMA BOL BOL DAVALAR AÇILIYOR, AKILLARI SIRA SUSTURMAYA ÇALIŞIYORLAR...
BİR TEK SAVCI DAHİ BULAMADIĞIM ESKİŞEHİR ADLİYESİ'NDE ÇOK SAYIDA BELGEM KAYBOLDU.
HAKİMLER HIRSIZ OLMUŞ, TESLİM ETTİĞİM BELGELERİ YOK EDİYORLAR...
ADALETİN ANASINI SİKMİŞLER... BİZ HALA YAZIYORUZ, İHBAR EDİYORUZ...
OYSA ANASI SİKİLEN BİZLER OLUYORUZ...
TAM ÜÇ SENEDİR POLİS PEŞİMDE...
SUSTURMAK İÇİN...
İŞTE TÜRKİYE BU...
OROSPU ÇOCUĞU TAYYİP.... BU SENİN ESERİN...
ALLAH BELANI VERSİN...

Kenan Akkuş (esrehber)


OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ’NDEKİ YOLSUZLUKLARI SORUŞTURAN SAVCI KİM?

Cevap: Eskişehir Savcısı Salih Gündeş…
Bu soruşturmanın ardından 2011 yılında Bakırköy Adliyesi’ne atandı…
İşte bu savcı beni çok iyi tanır… Ben de onu çok iyi tanırım…
Yasak olmasına rağmen makam odasında bana sigara ikram etti, sigaramı yaktı…
Üstüne çay ısmarladı…
Birkaç ay sonra da sırtımdan bıçakladı…
Adamın yüzüne gülen, sonra da sırtından bıçaklayan şerefsizlerden biri…
Aynı Tayyip… Sahtekar… Rüşvetçi… Şerefsiz…

Soruşturmanın sonucunu bilen var mı?
İşte bu savcı rüşveti aldı, soruşturmayı kapattı…
Rektör Fazıl Tekin, Eskişehir Regülatör’deki Osmangazi Üniversitesi’nin malı olan restaurantı, Salih Gündeş’e rüşvet olarak peşkeş çekti…
Ömür boyu kiracı…  Kira bedeli ödemeyen kiracı… Kağıt üzerinde kira ödeyen kiracı…
İşin tuhaf tarafı, bir savcı nasıl restaurant işletebilir?
Tecrübesi var mı?
Bir devlet memuru olduğuna göre, rüşvet olarak kiraladığı bu restaurantı kağıt üzerinde kim işletiyor?
Kardeşi mi? Kayın biraderi mi? Amcası mı, dayısı mı? Kim?

Bakırköy Adliyesi’ne gidip 36931 sicil numaralı rüşvetçi savcı Salih Gündeş’e sormak lazım…
Hal böyle iken Osmangazi Üniversitesi Rektörü Hasan Gönen ve rüşvetçi müdürlerin hakkımda suç duyurusunda bulunup dava açması, suç bastrımaktan ileri gitmiyor…
Şerefsizler boğazlarına kadar pisliğe batmış durumdalar.
Hele hele tam 20 sene boyunca inşaat işlerinin ihale yapılmadan Ilgaz mafyasına verilmesi, esas araştırılması gereken konudur.
Tüm rektörler hırsız çıktı…
Hırsızlıklar, yolsuzluklar, rüşvetler, fatura şişirmeler gırlagitmiş…
Sayıştay’a yazdığım suç duyurusu dilekçem işleme girmiyor.
Beni adam yerine koyan yok ki ihbarlarım kale alınsın…
Cinayetler, tarihi eser kaçakçılığı ve uyuşturucu ihbarlarım bile kapatıldı…
Söz konusu bu rüşvet işi mi kapatılmayacak?
Atı alan Üsküdar’ı da geçiyor, Bakırköy’ü de…
Saygılarımla… 18 / 12 / 2013

Kenan Akkuş (esrehber)

Küpürlerde gördüğünüz haberlerin adresleri işte:
http://www.showhaber.com/osmangazi-universitesine-yolsuzluk-operasyonu-8-gozalti-444662h.htm

19 Ekim 2013 Cumartesi

OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ'NDEKİ YOLSUZLUKLARI RÜŞVET KARŞILIĞINDA ÖRTBAS EDEN SAVCI KİM?



OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ'NDEKİ YOLSUZLUKLARI RÜŞVET KARŞILIĞINDA ÖRTBAS EDEN SAVCI KİM?
BU SAVCI ÜNİVERSİTE İÇİNDEKİ BİR ÖZEL MEKANI NASIL İŞLETEBİLİYOR?





OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ'YLE İLGİLİ O KADAR ÇOK İLGİNÇ İHBARLAR VAR Kİ... 
DERLEYİP TOPARLAMAKTA GÜÇLÜK ÇEKİYORUM.
ARALARINDA "BU KADAR DA OLMAZ" DEDİRTEN İDDİALAR DA VAR. 
MESELA:

Müdür Eyüp Yüksel'in yolsuzluk yapıp Üniversite'yi zarara soktuğu günlerde olayları araştırmakla görevli Eskişehir Adliyesi'nden bir savcının araştırmak yerine olayları örtbas ettiğini, karşılığında Osmangazi Üniversitesi'ne ait bir işletmeyi çok ucuz fiyata kiraladığını (yani rüşvet), bu kiracılık faslının 3-4 senedir devam ettiğini, konunun içinde eski rektör Fazıl Tekin'in olduğunu, rüşvet yiyen bu savcının İstanbul'a tayin edildiğini anlatan en az beş kişi var. Savcının ismi de var tabi.
Daha neler var neler... İnanamayacaksınız... Yakında...




HABERİ BURADAN OKUYABİLİRSİNİZ: 
http://www.haberturk.com/yasam/haber/636463-universitede-yolsuzluk



OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ TAM 20 SENEDİR YOLSUZ...
TÜM REKTÖRLER SOYDU, SOĞANA ÇEVİRDİ...
TABİ ILGAZ MAFYASIYLA ORTAK ÇALIŞTILAR...
YARGI'NIN VE ÖZELLİKLE SAYIŞTAY'IN EL KOYMASI GEREKİYOR. 
BU GAZETE HABERİNDE RÜŞVET VEREN REKTÖR FAZIL TEKİN...
RÜŞVET ALARAK OLAYLARI ÖRTBAS EDEN ESKİŞEHİR ADLİYESİ'NDEN BİR SAVCI... ŞİMDİ İSTANBUL'DA GÖREV YAPTIĞI İDDİA EDİLİYOR.
BU PİSLİK İŞLERİ KAMUOYUNA SUNDUĞUM İÇİN ESKİŞEHİR SAVCILARI HAKKIMDA YAKALAMA KARARI ÇIKARTIYOR...
HER ZAMAN SÖYLEDİM: BEN DEVLETE ÇALIŞIRIM.
BENİ ENGELLEYEN, BANA ZARAR VEREN, VATAN HAİNİ OROSPU ÇOCUĞUDUR.
BENİ DURDURAMAZSINIZ KARDEŞİM.
ANANIZA DÜT'LEMEYE DEVAM EDECEĞİM...

Kenan Akkuş (esrehber)


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=505834796190037&set=a.119966268110227.21113.100002905645532&type=1&theater

FACEBOOK SAYFAMIZI KAPATTIRDILAR


YENİ SAYFAMIZ:  https://www.facebook.com/kenan.akkus.eskisehir






5 Eylül 2013 Perşembe

YILDIZ BEKTAŞ'TAN TEKRAR TEKRAR ÖZÜR DİLERİM



OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ PERSONELİNE AİT TÜM SES KAYITLARINI BELGE VE BİLGİLERİ YARGITAY CUMHURİYET BAŞSAVCILIĞI'NA TESLİM ETMEYE KARAR VERDİM.

DOĞRU OLANLARI YARGITAY SAVCILARI ORTAYA ÇIKARSIN...

EĞER YANLIŞ BİLGİLENDİRMELER SONRASI HAKSIZ YERE KALBİNİ KIRDIĞIM, ÜZDÜĞÜM, TOPLUM İÇİNDE KÜÇÜK DÜŞÜRDÜĞÜM BİRİLERİ VARSA, ÖZÜR DİLERİM. 

KISKANÇLIK KRİZLERİNE GİREN BAYAN PERSONELDEN BIKTIM...

YILDIZ BEKTAŞ'TAN TEKRAR TEKRAR ÖZÜR DİLERİM.

TIP FAKÜLTESİ'NDE YAŞANAN OLAYLARI YÜKSEK YARGIYA HAVALE ETTİĞİMİ BİLDİRİR, SAYGILAR SUNARIM.


Kenan Akkuş (esrehber)

1 Eylül 2013 Pazar

ESKİŞEHİR TIP FAKÜLTESİNE HASTA GELEN ÖLÜ ÇIKIYOR




“HASTA GELEN ÖLÜ ÇIKIYOR”


MISIR’LA MURSİ’YLE, RABİA’YLA  YATIP KALKAN ŞEREFSİZLER…
HASTANELERİMİZ PİSLİK YUVASI… İLGİLENEN YOK MU?…
ALLAH BELANIZI VERSİN…

OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ’NİN
ACİL SERVİSİNDEN  BİR PERSONELLE MUHABBET EDİYORUZ:



MT: “Ben acilde intörnlerin kalp masajı yaptıkları bir hastaya dansla bu işi yaptıklarına şahit oldum.
Hala burada görev yapıyorlar.”

Anlayamadım?

MT: “Ölmüş birisini hayata döndürmenin yolu dans ederek kalp masajı yapmak olmuş.”

Geri gelen oluyor mu?

MT: “Ben şahit olmadım fakat şahit olan arkadaşlar var.”

Acil'in başhekimi kim? Bu konuyu biliyor mu?

MT: “Arif Alper ÇEVİK. Doçent. Dönerden ayda aldığı para 10 bin lira.  Acilin döneri ayrı, hastane ona karışamıyor”

On bin lira mı?  Müthiş… Acil servisinin başındaki bu doçent ne iş yapar ACİL’de?.

MT: “Hastalara baktığına şahit olmadım. Odasına gelir,  bilgisayarda biraz takılıp gider. Yarı ömrü Amerika seyahatlerinde geçer.”

Servisiyle ilgilenmeyen bu Alper, nasıl bir doktordur? Mesleğine ihanet mi ediyor sizce?

MT:” Tanıdığım en ş… doktordur. Kendisiyle anlaşamayan bir doktora uzmanlığını vermemişti. O doktor da çok iyi bir insandı ve protesto olsun diye pazarda soğan sattı. Hatırlamıyor musunuz bu haber  Sakarya  gazetesinde çıktı. Soğan satan doktor diye başlık yapmışlardı.”

Evet hatırladım. Sözün kısası  Eskişehir Tıp Fakültesinin bu bölümü de facia mı diyorsunuz?

MT: “Doğru söylüyorsunuz. Acilin  neresinden tutarsanız tutun her yer facia…  İnceleme geçirse kapatılacak ilk hastane burası olur inanın bana… “

Fakat başımızdakiler AKP’li, Osmangazi’nin rektörü Hasan Gönen de AKP’li… Demek ki hastaneyi incelemek mümkün değil…

MT: “Doğru söylüyorsunuz. Allah hastalarımıza şifa versin de bu pislik yere gelmesinler… Hasta gelen ölü çıkıyor, inanın bana… İsyan ediyorum fakat yapabileceğim hiçbir şey yok… Üzülüyorum…”

DEVAMI VAR…

Kenan Akkuş (esrehber)


NOT: Ülkemiz’deki sorunlarla kim ilgilenecek? Mısır’ın devrik lideri Mursi mi?  Mursinize koyayım…





28 Ağustos 2013 Çarşamba

SAĞLIK BAKANI VE YÖK, HER TÜRLÜ PİSLİĞİN HÜKÜM SÜRDÜĞÜ OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ’YLE NEDEN İLGİLENMEZLER?



SAĞLIK BAKANI VE YÖK, HER TÜRLÜ PİSLİĞİN HÜKÜM SÜRDÜĞÜ 
OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ’YLE NEDEN İLGİLENMEZLER?

CEVAP: REKTÖRÜ AKP’Lİ DE ONDAN… MÜSLÜMAN… FUHUŞ YUVASINI YÖNETEN BİR MÜSLÜMAN…


OSMANGAZİ’NİN REKTÖRÜ BENİ DAVA EDECEĞİNE, REKTÖR OLSUN DA PİSLİKLERİ BİR KARIŞTIRSIN:

(Aşağıda anlatılanlar Osmangazi Üniversitesi’nde görevli bir başka bayan personele aittir. Bant kayıtlarını kelimesi kelimesine yazdım. Bant kayıtlarının kopyasını, tutanak tutulması halinde sadece Ağır Ceza Mahkemesi’ne sunabilirim. Çünkü Eskişehir Sulh Ceza ve Eskişehir Asliye Ceza Mahkemelerine teslim ettiğim 20’den fazla belgem kayboldu. Çalanlar savcılar ve hakimler. Lütfen okuyunuz)


B.K. : NEREDE SİCİLİ BOZUK HERİF VARSA HEPSİ BİZİM ORADA…

Nerede?

B.K. : ÜNİVERSİTEDE… OTOPSİLER DE BİZİM ORADA YAPILIYODU. BUNLAR ÖLÜLERİN ORGANLARINI ÇALIYOLAR.
İNANIN DİRİLERİNKİ AZ KALIR YANLARINDA.

O konudan haberim yok. Anlatır mısınız?

B.K. : BEN ÇOK OTOPSİYE GİRDİM. TIP FAKÜLTESİNİ VE REKTÖRLÜĞÜ’N TÜM PİSLİKLERİNİ DÜNYAYA İSPATLAMAK İSTERİM AMA GÜCÜM YETMİYOR.

Organize suç örgütü haline geldiyseler, muhakkak her yerde işlerini bağlıyorlardır. Tıpkı Ilgaz mafyası gibi. Rüşvet vermedikleri makam yok gibi. Cinayetlerini bile rüşvetle örtbas ettirdiler. Tıp Fakültesi de anlaşılan böyle.
Fakat Rektörü çok eskilerden tanıyorum. Hasan Gönen Eskiden MHP'liydi, Şimdi AKP'li…

B.K. : AMA ONU CHP, BÜYÜKERŞEN VE BURADA GÖREVLİ BİR CHP’Lİ PROFESÖR YÖNETİYOR, O BİR KUKLA.

Hasan Gönen’i kirli işlerde pek bezi olmayan biri olarak tanıyorum.

B.K. : HER GÜN FAKÜLTEYE GELİRDİ BÜYÜKERŞEN. REKTÖRÜ ÇOK GÜZEL KULLANIYORLAR.

Anlattıklarınız muhakkak doğrudur. Her insanın her şekilde değişebileceğine bizzat şahit olduğum için artık her şeye inanır oldum.

B.K. : FAKÜLTE HASTANE BEKÇİLERİNİN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİNDEKİ CENAZE ARAÇLARIYLA İŞ BİRLİĞİNİ BİLİYORUM. ÖLEN KİŞİLERE “SİZE UCUZ CENAZE ARACI TAHSİS ETTİRELİM” DİYORLAR, BELEDİYENİN ARAÇLARINDAN KOMİSYON ALIYORLAR. BUNDAN HASTANE MÜDÜRÜ MESUT SARIBARDAK’IN DA, HASTANE PERSONELİNİN DE, HATTA REKTÖRÜN DE HABERİ VAR. ZATEN MESUT REKTÖRÜN AKRABASI. HER PİSLİĞİNE GÖZ YUMUYOR.

Otopside neler döndüğünü bildiğiniz kadarını anlatabilir misiniz? Organ mafyası mı oluşmuş?

B.K. : EVET… DOKTORLAR DA BU İŞİN İÇİNDE, HASTANE YÖNETİMİ DE… AMA BİZLERİN ORALARA GİRMESİ YASAKTI. BEN HEP SAKLI GİRİYORDUM. MESELA BUNLAR KOBAY OLARAK KULLANIP ÖLDÜRDÜKLERİ İNSANLARA SAHTE BİR RAPOR TUTTUP AİLESİNE TESLİM EDİYOLARDI. KORENALARI ÇALIYOLARDI.

Sizce bu yazma işine hangi şahıstan başlamalı? Rektörden mi? Büyükerşen’in cenaze araçlarından mı?

B.K. : HASTANE MÜDÜRÜ MESUT SARIBARDAK’TAN BAŞLAYARAK YAZARSANIZ SİZE ÇOK ŞEY ANLATIRIM.

Tamam, Sarıbardak’tan başlayınız.

B.K. : BİR PİSLİK HERİF DAHA VAR. KONGRE KÜLTÜR’ÜN MÜDÜRÜ UFUK ŞENER. HIRSIZIN ÖNDE GİDENİ… BAYAN GÜVENLİK GÖREVLİSİ BİR ARKADAŞA TUVALETTE SARKINTILIK YAPTIĞINA ŞAHİT OLDUM. TAM BİR PİSLİKTİR. İŞİ GÜCÜ UÇKURUDUR… BEN MESUT’U DA, UFUK ŞENER’İ DE BİMER’E İSİMSİZ KAÇ DEFA İHBAR ETTİM, AMA HİÇ BİR ŞEY OLMADI…

Hastane içinde Mesut Sarıbardak dışında, size göre “pislik işler yapan” başkaları var mı?

B.K. : BİR ÇOK DOKTOR KİRLİ İŞLERİNİDE MİSAFİR SERVİSİNDEKİ ELEMANLARI KULLANIYOR.

Bunların isimlerini ve icraatlarını bana tek tek anlatır mısınız?

B.K. : ÇOK İYİ OLUR. ÖNCE HIRSIZ MESUT SARIBARDAK DİYE BAŞLAYIN BENCE. HASTANEYİ SÖMÜRÜYOr. ONU DA REKTÖR KORUYOR. BU CENAZE İŞLERİNDEN GELEN RÜŞVET PARALARINI YİYOLAR. MESUT VE MORG BEKÇİLERİ. HASTALARDAN MİLYARLARCA PARA ALIYOr BU ŞEREFSİZ. YASAK OLDUĞU HALDE. SANKİ BABASININ ÖZEL HASTANESİ. ORADAKİ HER ŞEYDE PARMAĞI VAR VE GÜCÜNÜ DE YUKARIDAN ALIYOR. EN KÖTÜSÜ DE GÜVENLİK BUNLARIN İÇİNDE… GÜVENLİK AMİRİ C. M. ELEBAŞLARI… BUNLAR BÜYÜK BİR ÇETE…

Rektörün bu işlerden haberi var diyorsunuz…

B.K. : EVET… ÇÜNKİ BEN RANDEVU ALIP BİZZAT YANINA ÇIKTIM VE ANLATTIM. FAZIL BEY DE BİLİYORDU, ONA DA ANLATTIM.

Fazıl kim?

B.K. : ESKİ REKTÖR… REKTÖR HASAN GÖNEN HİÇ Bİ ŞEY YAPAMAZ. ONU İÇERİDE TUNCELİLİLER YÖNETİYOR. GAYE USLUER MESELA… BÜYÜK ERŞENİN KANKİSİ… HASAN GÖNEN’İ ÖN ŞARTLA REKTÖRLÜĞE GEÇİRDİLER. SIRALAMADA BİLE ÜÇÜNCÜ SIRADAYDI, KAZANAMAMIŞTI REKTÖRLÜĞÜ…

Rektörü atayan Cumhurbaşkanı ve Hasan Gönen AKP'li… Hasan Gönen Belediye Başkanlığını kazanamayınca kıyak geçtiler yani.

B.K. : ÖYLE BİLİNİYOR… KILIFINA UYDURDULAR.

Bu işte de Büyükerşen'in parmağı mı var yani?

B.K. : EVET… BÜYÜKERŞEN’İN PARMAĞI VAR. MEHMET ŞİŞMAN REKTÖR OLACAKTI. OTORİTER VE DİNDAR BİR ADAMDIR. MEHMET ŞİŞMAN REKTÖR OLSAYDI, ÜNİVERSİTEDE PİSLİK BARINAMAZDI. ONU REKTÖR YARDIMCISI YAPTILAR. ONLARIN ARASINDA BARINAMADI. ŞU ANDA YÖK’TE ÇALIŞIYOR.


Bu fuhuş işi nedir?

B.K. : FUHUŞ REKTÖRLÜKTE OLAN BİR ŞEY. ASLINDA HASTANENİN HER KÖŞESİNDE DE VAR. AMA HASTANELER ÇOK NORMAL… ASIL REKTÖRLÜK… GÜVENLİK KAMERALARI KAPATILIYOR. KURUM GECELERİ KERHANEYE ÇEVİRİLİYOR.

Yani bu işi organize eden güvenlik mi?

B.K. : HAYIR… GÜVENLİK BU İŞTEN SADECE NASİBİNİ ALIYOLAR.

Organizatör kim?

B.K. : GÜVENLİK ORGANİZE EDECEK GÜCE SAHİP DEĞİL. ONLARA ÇIKAR İLİŞKİSİ İÇİNDE YAPTIRILIYOR. ÇÜNKİ GÜVENLİK AMİRİNİ DE REKTÖRLÜK AYARLIYOR.

Konular ilgimi baya çekmiş durumda.

B.K. : BU İŞLERİN BAŞINDA ÖYLE BİR ADAM VAR Kİ, ADAM ORADA KRAL…

Bir de kral mı var?

B.K. : EVET, BİR DE KRAL VAR... BAŞ YİYİCİ, RÜŞVETÇİ, FUHUŞÇU…

Vay be… Kral ha… Kim bu, adı ne?

B.K. : BEN ONU REKTÖRLÜKTE, ORaDA ÇALIŞAN DOSTUYLA ÖPÜŞÜRKEN YAKALADIM. BU KRAL İDARİ GÜCÜNÜ KULLNAIYOR… BU KADIN DA ORADA ÇOK ÖNEMLİ BİR KONUMDA… İŞE ALDIĞI KADINLARIN HEPSİ DUL VE GÜZEL KADINLARI KURUMA ALIYOR.

İlişkisi olan kadınların ismi var mı?

B.K. : GÜVENLİĞİN PARASINI GECİKTİRİP BANKAYLA İŞBİRLİĞİ YAPIYOR…

Bu konuyu bana başka bir personel de anlatmıştı. Yani güvenliğin bir buçuk ay geç ödenen maaşları…

B.K. : EVET… GÜVENLİK ORADA 45 GÜN MAAŞ ALAMIYOR. BUNLAR KÜÇÜK BİRER MAFYA

Yani işçinin parasının faiziyle geçinen bir fuhuş patronu örneği…

B.K. : BU KRALI ORADA O KADAR ÇOK KORUYAN VARKİ… HEPSİ SİLSİLELİ BİRBİRİNE BAĞLI ÇALIŞIYOLAR.

Mesela kimler koruyor?

B.K. : REKTÖR YARDIMCILARI

İsim var mı?

B.K. : GENEL SEKRETER ALİ URAZEL, BAYRAM KAPLAN, İLHAMİ ÜNLÜOĞLU…

Bu isimler de fuhuş içinde mi?

B.K. : HAYIR… KRALDAN BAHSEDİYORUM… FUHUŞÇU OLAN KRAL…

Anlıyorum. Peki bayanlar memur mu, dışarıdan mı geliyor?

B.K. : BUNLAR İŞİ HİÇ DIŞARIYA BIRAKIR MI? KENDİ KENDİLERİNE YANİ…

Hepsi memur o zaman…

B.K. : YA MEMUR, YA DA TOŞERON İŞÇİ KADINLAR… İÇLERİNDE GÜVENLİK BAYANLAR BİLE VAR.
GENELDE TEMİZLİK ŞİREKETİ VE SEKRETERLER…

Bu anlattıklarınız gerçekten doğru mu? Bu anlattıklarınızı yayınlarsam, mutlaka beni mahkemeye vereceklerdir. O zaman bant kayıtlarını kullanabilirim. Sizin de başınız ağrıyacak…

B.K. : BENİM BU PİSLİKLERDEN KORKTUĞUM FALAN YOK. DEŞİFRE EDİLMESİNİ İSTEYEN ZATEN BENİM. BENİ ÇOK İYİ TANIRLAR. NE ÇETİN CEVİZ OLDUĞUMU HEPSİ BİLİR.

Peki isim verebilir misin bayanlardan? Net olarak şu kimseler fuhuş işinde diyebilir misiniz?

B.K. : GÜVENLİKTEKİLERİ VEREBİLİRİM. AMA BUNLAR SİZİN İŞİNİZE YARAR MI, BİLMEM. ANLATACAKLARIMDA ÖNEMLİ OLAN TIP FAKÜLTESİ MÜDÜRÜ SARIBARDAK VE REKTÖRLÜKTE BİR KRAL… HEM DE NE KRAL…

Benim amacım elbette bayanları deşifre etmek değil ama, evli olanların iş yerinde fuhuş yapması çok anormal geliyor bana. Çapkınlık yapacak adam, ekmek yediği mekanda uçkur çözmemeli. Kadın da olsa benim gözümde aynıdır. Bence deşifre edilmeli ki, eşleri görsün, gereğini yapsın…

B.K. : İNSAN HAYATIYLA OYNAMALARI BENİ ÇOK ÜZÜYOR. FAKİRLERİDE KOBAY YAPIYOLAR, KANLARINI ÇEKİP
ZENGİN HASTALARA VERİYORLAR.

İşte bu konuları anlatman lazım. Kimler yapıyor, nasıl yapıyor?

B.K. : ÇOK İYİ BİLİYORUM, AFYONLU ZAVALLI BİR KADININ 2 YAŞINDAKİ OĞLU LÖSEMİYDİ. BU OLAY ÖNCEKİ YIL OLDU .KADIN HER GÜN BEYAZ KAN BULABİLMEK İÇİN ÖĞRENCİLERE BİLE YALVARIYODU. ASLINDA KADININ ÇOCUĞU ÖLELİ BİR HAFTA OLMUŞTU. AMA KADINA HALA “KAN BUL YOKSA ÇOCUK ÖLECEK” DİYE KANDIRIYOLARDI… ÇOCUK MAKİNAYA BAĞLIYDI… YOĞUN BAKIMDA SADECE KALBİ ÇALIŞIYORDU…

Vay şerefsizler vay…

B.K. : BEYİN ÖLÜMÜ Bİ HAFTA ÖNCE GERÇEKLEŞMİŞTİ… VE EN SONUNDA KADINA ÖLÜ ÇOCUĞU TUTUŞTURDULAR…

Kan veren olmuş muydu?

B.K. : BEN DE HER GÜN O KADIINLA AĞLIYODUM. ÇOK KAN VERDİLER. ÖZELLİKLE ÖĞRENCİLER… ÇOCUĞUN ÖLDÜĞÜNÜ BİLDİĞİM HALDE KONUŞAMIYORDUM…


Ve o kanları vampirler para karşılığında sattılar… Öyle mi?

B.K. : BUNLAR KÜÇÜK ŞEYLER DEĞİLLER… GÖRDÜKLERİME, YAŞADIKLARIMA HALA İNANAMIYORUM. AMA BİR ŞEY YAPAMIYORUM.

Ben de anlattıklarınıza inanamıyorum. İnanılacak şeyler anlatmıyorsunuz.

B.K. : VE ÖLÜLERİ GECELERİ TACİZ EDEN HASTANE BEKÇİLERİ… KADINLARI ÖZELLİKLE…

Bence bu hastane kapatılmalı ya da yönetimden hastabakıcısına kadar her personel yenilenmeli…

B.K. : BUNLARI BEN DİLEKÇEYLE HASTANE MÜDÜRÜ MESUT SARIBARDAK’A VERDİM, BİRDE TUTANAK TUTTURDUM.

Ve o da ilgilenmedi…

B.K. : EVET, MEĞER O DA ONLARDANMIŞ…

Sarıbardak da sapık yani… Ölü tacizcisi…

B.K. : TABİ SAPIK, ÖLÜ DEĞİL O DİRİ GÜZEL KADINLARI SEÇİYOR. ÖLÜ TACİZCİSİ BEKÇİLERE GÖZ YUMUYOR.
YADA BİR ŞEY YAPAMIYOR… ELİNDEN BİR ŞEY GELMİYOR… DÜZENİ BOZMAK İSTEMİYOR…

Emrindeki bekçiler de ölüleri taciz, tecavüz… Bunu mu anlatmak istediniz?

B.K. : BEKÇİLERİN BAŞINDA FİKRET KALAÇAY DİYE BİR AŞAĞILIK HERİF VAR. O ONLARIN BAŞINDA ORGANİZATÖR.

Morg amiri mi?

B.K. : EVET TABİ, BEKÇİLER ONUN ASKERLERİ… HEM MORG, HEM HASTANEDE HASTA SERVİSİ SORUMLUSU, 2 VE YA 3 TANE DÜZGÜN BEKÇİ ÇIKAR.

Ve morgda olan biten her şeyden haberi var.

B.K. : BUNLAR SÜREKLİ KENDİ İÇLERİNDE İSİM DEĞİŞTİRİP, YER KÖŞE DEĞİŞTİRİP BU İŞLERE DEVAM EDİYOLAR.

Tecavüze tacize…

B.K. : KİMSE BUNU BİLMİYOR Kİ… NEREDEN BİLECEKLER? BEN DE BELKİ ORADA ÇALIŞMASAYDIM BİLEMEZDİM.

Şikayet ettiğin müdür biliyor ama, şu Mesut Sarıbardak…

B.K. : ÇOK İYİ BİLİYOR…

Ve işine gelmediği için es geçiyor…

B.K. : BEN ONA DOSYA KAYITLI DİLEKÇE VERDİM. HERŞEYİ ANLATTIM YAZILI OLARAK. AMA KESİN O BELGELERİ DE YOK ETMİŞLERDİR.

Dilekçelerde kayıt no var mıydı?

B.K. : EVET…

Kayıt defterinden silinmedikçe yok edemezler

B.K. : ONA BAKMAM LAZIM… SİLMİŞ DE OLABİLİRLER. BU YAZDIKLARIMI REKTÖRLÜKTE DE BAŞKA OLAYLAR İÇİN YAZDIM. ORADA DA İŞE YARAMADI. VE ÖĞRENDİMKİ İT İTİ ISIRMIYOR. AMA ORDAKİ ÖNEMLİ KİLİT İSİMLERİ KADIN METRESLERİYLE BİRLİKTE İSİM İSİM VEREBİLİRİM.

Doğru söylüyorsun, it iti ısırmıyor… Hakimlerin ve savcıların birbirini ısırmadığı gibi… Bu olayları Ağır Ceza Mahkemesi’ne taşırsam skandal olur, basın mutlaka ilgilenir. Önce şu deli raporumun bozulması ve Anayasa Mahkemesi’ndeki bireysel davamı kazanmam lazım.

B.K. : İNANIN BENİM ANLATTIKLARIMIN HEPSİ DOĞRU… HENÜZ BİR ŞEY ANLATMADIM. FAZLASINDA İNANAMIYACAĞINIZ OLAYLAR VAR.

Anlıyorum. Bu pislik herifleri Ağır Ceza Mahkemelerinde yargılatmak boynumun borcu olsun…

(Devam edecek)

KAMUOYUNA: Okuduklarınız 17 saatlik bant kaydından küçük bir kesittir. Devletimin savcıları, yasadışı işler yapan katillerle suç birliği içinde oldukları için, kamuoyuna sunduğum yüzlerce ihbarımla ilgilenmedikleri gibi, bu yazıda sunduğum ihbarlarla da ilgilenmemişlerdir.

Sunduğum konularla ilgili benden ifade almak yerine, Osmangazi Üniversitesi’ndeki yasadışı işlerle ilgili katil bir mafya patronu (İsmail Ilgaz), Osmangazi Üniversitesi Rektörü (Hasan Gönen), evrakta sahtecilik yaptığını ispatladığım bir hakim (Berrin Kanagöl Yeşilyurt), polisle ortaklaşa bana komplo hazırlayıp beni akıl hastanesine kapatan bir savcı (Celalettin Karanfil) güç birliği yapmış, şahsıma ortaklaşa dava açmışlardır. Akılları sıra bu okuduğunuz yaşanmış hikayeleri kamuoyuna sunmamı engelleyecekler…

Adalet’in bok içinde yüzdüğünün belgesini daha nasıl gösterebilirim sizlere?
Şikayet edebileceğim hiçbir makam yok…
Çünkü bizi yönetenler bok oğlu bok… Şerefsizler…
Kamuoyuna saygıyla duyururum. 19/08/2013


Kenan Akkuş (esrehber)

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=446247848815399&set=a.119966268110227.21113.100002905645532&type=1&theater