22 Haziran 2016 Çarşamba

OSMANGAZİ'NİN DOKTORLARI DA OROSPU ÇOCUĞU ÇIKTI...İŞTE VİCDANSIZ PROFESÖR CEMAL CİNGİ


TAYYİP VE ÇETESİ, KİRLİ İŞLERİNİ ÖRTBAS ETMEK İÇİN BU SİTEYİ TÜRKİYE'DE ENGELLETMİŞLERDİR...

TÜRK MİLLETİNİN BİLGİ ALMASI VE İLETİŞİMİ ENGELLENMEKTEDİR...




AKP’NİN DOKTORLARI DA OROSPU ÇOCUĞU ÇIKTI

BİR DOKTOR MENFAATLERİ İÇİN HASTASINA ANCAK BU KADAR ZARAR VEREBİLİR.

İŞTE PROFESÖR DOKTOR CEMAL CİNGİ…
OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ’NİN KULAK BURUN BOĞAZ PROFESÖRÜ…

İNSAN SAĞLIĞINI ÇALARAK SERVET YAPAN BİR OROSPU ÇOCUĞU…

LÜTFEN BU YAZIYI SONUNA KADAR OKUYUN VE PAYLAŞIN…
PAYLAŞIN Kİ MAKAMLARINDA GÖT BÜYÜTEN SAVCILARIN GÖZÜNE SOKUN…

KONU 1).

Hipokrat yemininde der ki:
“Hastalarımın iyiliği için tedaviler önereceğim ve asla kimseye zarar vermeyeceğim.”

Fakat şimdi anlatacağımız profesör, Hipokrat yeminini götünden okumuş…
Tam 470 hastasını kasıtlı olarak sağır etmiş…
Vallahi billahi aynen böyle…

Eskişehir’de Osmangazi Üniversitesi’ne gidip, Cemal Cingi isimli profesöre muayene olan ve işitme kulaklığına mahkum olan her kimse Eskişehir Cumhuriyet Başsavcılığı’na başvurup suç duyurusunda bulunmalıdır.

Anlaştığı kulaklık firmalarıyla ortak kulaklık satan prof. ünvanlı bu şerefsiz, kulağından rahatsız olan tam 470 hastasını, bilerek ve isteyerek sağır etti.

470 hastasını işitme kulaklığına mahkum etti..

Bu hastalar SGK’lı olduğu için kulaklıkların bedelleri devletten tahsil edildi.

Cemal Cingi ve ortağı kulaklık firmaları, tam 940 bin TL’yi devletten tokatladılar.

Oysa her biri için 2 bin TL devletten gasp ettikleri işitme kulaklıklarının bedeli 100 TL idi.

TOPLAM KIRK BİN LİRALIK KULAKLIĞI DEVLETE 940 BİN LİRAYA SATTILAR

Aşşağılık şerefsiz…
…….


KONU 2).

Profesörümüz Cemal, 200’den fazla şahıs için rüşvet karşılığında sahte raporlar düzenlemiş.

Sağlam insanları yüzde 70 sağır göstererek emekli ettirmiş.
Her birinden 5’er bin TL rüşvet almış.

Piç Cemal sayesinde şu anda en az 200 kişi devletten emekli maaşı alıyor.
Bu sahte emeklilere devlet tarafından ne kadar maaş ödenmiş?

Devletin yetkilileri, özellikle SGK bu sahtekarlığın peşinde düşer mi, bilemem.
Fakat Piç Cemal’in bu işten geliri 1 milyon TL olmuş. (Eski paramızla 1 trilyon)


KONU 3).

Binden fazla sağlam vatandaşımız engelli olmadıkları halde, rüşvet karşılığında Cemal Cingi’den engelli raporu almış ve devlet dairelerinde işe girmiştir.

Kesin bilgiye ulaşamadım fakat ihbarcıların söylediklerine göre bu sayı binden fazla…

Karşılığında 5-10 bin TL arasında rüşvet almış…

Savcıların bu bilgiyi ihbar kabul etmesi ve araştırması gerekir.

Çünkü binlerce üniversite mezunu işsiz sokaklarda gezerken, binlercesi atama beklerken…

Binlerce şahıs sağlam oldukları halde engelli kadrolarına atanmış.

Rüşvet karşılığında ve sahtecilikle memur olanlara sadece küfretmek istiyorum.


KONU 4).

Hastalarının sağlığını çalarak servet yapan Piç Cemal’in dört bankada 3 milyon lirası, 700 bin doları ve 280 bin Eurosu var.

Eskişehir’in emlak zenginleri arasında ikinci sırada…

Sayısını tespit edemediğim kadar çok dairesi, dükkanı ve arsaları var.

Piç Cemal doçenlik ve profesörlük maaşlarını 50 yıl boyunca uç uca eklese, bu serveti yapamaz.

Devleti tokatlayan şerefsizin tüm mal varlığına tedbir konup araştırması gereken savcılar, inanıyorum ki kıllarını dahi kıpırdatmayacaklar, göt büyütmeye devam edecekler.

Çünkü Profesörümüz Cemal hazretleri her ne kadar eşcinsel olsa da, AKP’nin korumasında…

AKP’li rektör rüşvet yiyici Hasan Gönen’in kanatları altında…

Al Cemal’i, vur Hasan’a… Her ikisi de aynı bok…


KONU 5).

Profesörümüz Piç Cemal’in amcasının oğlu Profesör Emre Cingi de aynı işleri yapardı.

Yine Osmangazi Üniversitesi içinde en az 5 bin kişiden rüşvet yedi.
Hastalarını kasıtlı sağır etti, bol bol kulaklık sattı…

Devleti tokatladıkça tokatladı…

Eskişehir’in bir numara emlak zenginiydi…
Ev, arsa ve dairelerinin sayısını kendisi de bilmiyordu.

Oğlu Mithat’ın kurşunlarıyla geberdi gitti…
Şimdi öbür dünyada hesap veriyor.

Hayatta kalan diğer oğlu Nejat ise şu anda devletten tokatlanan trilyonların içinde zevk-ü sefa sürüyor.

Ne diyeyim?

Çalanın da… Çaldıranın da ta anasını avradını si…

Elimden başka bir şey gelmiyor.

Yine çok küfür ettim galiba... Özür dilerim.

Fakat insan biraz düşünüyor:
Osmangazi Üniversitesi'nde öğretim görevlisi bir profesör öğrencilerine, "devleti tokatlamanın yolları" isminde bir ders veriyor muydu?

Varsa yürekli bir öğrencisi, buyursun bu sayfada aldığı dersleri anlatsın...

Saygılar olsun…

Kenan Akkuş (esrehber)

NOT: Devletin kaç adet savcısı bu yazımı okuyacak, kaç adeti göt büyütmeye devam edecek, merak içindeyim.



ESKİŞEHİR CUMHURİYET BAŞSAVCILIĞI'NA
SUÇ DUYURUSUDUR
GEREKLİ İŞLEMİ YAPMAYAN MAKAM SAHİBİ 
OROSPU ÇOCUĞUDUR...




AKP'LİLER BİLE BENDEN YARDIM İSTİYOR...

ÜLKE ÇÖKTÜ ARKADAŞLAR...
TAYYİP'İN DE ANASINI AVRADINI...
REKTÖRÜN DE ANASINI AVRADINI...

Kenan Akkuş (esrehber)